skööönt,chiill, naaaajs !

Hej alla sötnosar im back in business kan man vlla säga ! det första jag måste skriva av mig om hur skönt det verkligen är att vakna,sätta sig vid datan en stund,äta frukost och sedan stoppa i fötterna i gympadojorna och sedan bara bege sig ut i naturen och spriiiiiinga ! Helt sjukt, och idag följde t.o.m Chilla med. det gick ju sådära med det för att hon är en rätt så liten hund och orkar inet så jätte mycket men för mig kändes det häärligt att se att det inte bara var jag som hade dålig kondis ;) hahaha fast den är faktiskt rätt hyfsad för att inte har motionerat på flera månader. Jag tror inte chilla är så jätte van att springa och så, så idag fick vad jag tror då sin första spring tur i frösakull !:D bara bra med motion !

Btw är det någon mer som har bestämt sig för att börja röra på sig lite i sommar ?:)



Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Sitter inte så mycket vid datorn nu ;) Dessutom blir jag ju lite förvånad, eftersom du inte har kommenterat på evigheter!

2010-07-01 @ 12:50:02
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0