ÄNTLIGEN HEMMA !!!

Ojski bosjkii i och med rubriken så menar jag inte programmet utan att jag helt enkelt är hemma från stugan ! där har jag varit hela denna röda helgen med kristihimmelsfärdsdagen och de andra :) det har ju inte varit det roligaste för jag har inte kunnat göra så jätte mycket och VÄDRET ska man ju ine nämna elelr det enda man kan säga är ju USCH !!! rätt kallt förutom igår som det var helt konstigt väder :O aja nu ska jag sluta babbla om väder och vind och sådana tråk saker och iställetberättaom vad som händer om 2 veckor !!
:D









ni kanske anar om vad detta handlar om ?;)  jo det är ju så att jag tillsammans med josse och mamma ska till turkiet till semesterorten Kemer. vi ska bo på ett hotel som heter ambasadour. tyvärr kunde jag inte få några bra bilder på det men ni fick iaf en bild jag fick när jag sökte på kemer :) men det man längtar mest efte rär ju självklart solen men det är ju inte allt... BASARERerna med där alla shoppnign sker ! :D det kommer bli så kul och jag tror jag ska dö så mycket längtar jag !!   

en sak jag inte längtar till är ju själva turkarna :O svenska tjejer borde ju förbjudas att åka på semster till sådanna här resemål ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0