A little piece of my heart.

HEJ igen!
en dag har gått sedan jag bloggade sist och på denna dagen som har gått har jag varit på lager 157 i gällstad och handlat fin fina kläder. Sen som jag skrev igår skulle jag också till släkten på en liten middag för att fira min morfars sambo Millan! 

det var trevligt med massor av god mat. tårar fälldes olyckligt vis med. inte för det är det man brukar göra på ett 75 års kalas men det blev så iallafall för morfar ville samla alla hans barn (mamma och hennes syskon) för att prata om morfars testamente och allt sådant vad som händer när han gått bort....jobbigt blev det iallafall för jag var med även fast jag kanske inte skulle det. man vet ju aldrig om ett år eller kanske om två dagar kanske han inte lever längre. man vet ju aldrig.... så jag började inse hur mycket jag skulle sakna min underbara morfar som alltid är så snäll och mysig. 78 är ju rätt jycket så man får tar vara på tiden med han medans han lever. annars träffas vi ju alltid i himlen eller...i helvetet! mohaha nej nje tror nog på himlen i detta fallet för jag är ju alltid snäll vilket alla såklart håller med om;) eller gör ni det!? ;)
Vad tror ni att denna påsen innehåller?!!!! inget svar behövs för det ska ni få se NU!




Pippi tröja (Ny)- lager 157
Byxor- JC
DR martens skor- butik i Lodon




Skjorta (Ny)-lager 157
byxor- samma som på föregående bild
converse- team sportia
Halsband-gina
Ring (syns knappt)- Beshka i London




Why so serious? Be crazzzyyy!

Tröja med lappar (Ny)- lager 157
Baggy Jeans- Gina



Kommentarer
Postat av: selmakling.devote.se

snyyyyggt!

2011-04-11 @ 07:28:05
URL: http://selmakling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0