Boooring!

Sitter just nu i vänte rummet. Sitter en jätte läskig kille jämte mig som petar näsan varannan minut. Äckligt! Och illa luktar han med. Skit kul ju. Fy vad negativ jag är nu men var bara tvungen och skriva av det av någon konstig anledning. NU GICK HAN!! YEEEY! Bara en halvtimma kvar nu då. 

Gud jag har verkligen ingetning att göra. Så tänkte bara skriva detta meningslösa och ointressanta inlägget för er som gillar och anteckna ointressana saker! Det enda jag vill är att sova just nu och det får jag typ också göra dem kommande 2 timmarna så score på det!

Hittade något att göra nu!, kolla på RIKTIGT ögongodis som tex Channing Tatum.

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: :D

2011-04-13 @ 16:10:20
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: Jeppelene

Nice site, regards from the netherlands!

2011-06-28 @ 10:50:49
URL: http://jeppelene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0