Don´t you know that love comes around?

HEEEEEY! lite för mycket entusiasm där kanske? Fast nej nej det kan aldrig bli för mycket entusiasm för lilla mig. Idag är jag tillbaka med ytterligare ett inlägg fär jag inte alls har så mycket mer att säga än att jag hatar att ha ont i magen (ja ni tjejer vet nog vad jag syftar på i helhet!!) Idag har det inte hänt något speciellt alls förutom att det som vanligt har varit en vldigt seg skoldag. Eller jo det har visst hänt något, vår sista lektion blev inställd så vi slutade 10 över 12...erkänn nice!!

Jag skulle också vilja säga att jag r världens galnaste och lyckligaste tjej imorgon för du kommer min Valdrin hem från Kosovo. Alltså den som jag är hur såld och galen i kommer hem! Det ska bli så himla kul för har varit jobbigt att vara ifrån honom så länge som fatiskt 2 veckor är! älskar dig så mycket min skatt.





   HJÄLP !! var någon av dessa fina isåfall så skulle jag jätte gärna vilja att ni kommenterar :)

Kommentarer
Postat av: lisa

1an eller 2an iaf :D baddräkt är sexxiiii

2011-04-28 @ 20:43:11
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0