En ny vana

Hej alla läsare!

Jag kollade precis på statisktiken över bloggen och konstaterade att den har börjat sjukna. Vad har hänt med er? Förra veckan låg den på 33 st(den blå linjen inte den röda)  och nu idag på 3. Dåligt av er!! Fast kanske var för att jag delade min länk på facbook så er som vill ha mer läsare är det absolut mitt bästa tips till er.

Det jag vill säga i det här inlägget är att jag funderar på att följa en sådan dära lista som en del bloggare gör och detta bara för att det känns som om jag har tappat min inspiration till att skriva något bra här på bloggen. Dock så kommer jag kanske skriva något mer efter inläggen som jag följer listan med så att det inte blir allt för opersonligt för det är det sista jag vill att mion blogg ska bli opersonlig.  Så här kommer listan och listan börjar från och med idag!


LISTAN

Dag 1 - Bild på mej + 5 fakta
Dag 2 - Vilka bloggar jag läser
Dag 3 - Nånstans du ska resa
Dag 4- Vad jag vill bli när jag blir större
Dag 5 - Din bästa vän!
Dag 6 - Favorit film & favorit låt
Dag 7 - Min favorit årstid & varför
Dag 8 - En resa du kommer ihåg
Dag 9 - Bild på mig för ett år sen
Dag 10 - Bild på mig & bästa vän
Dag 11 - mina smycken 
Dag 12 - Bästa köpet 2010
Dag 13 - Barnprogram jag kollade på när jag var liten
Dag 14 - Min favorit högtid
Dag 15 - Vad som händer i sommar
Dag 16 - I min väska har jag ..
Dag 17 - Favorit djur
Dag 18 - En vän du brukar vara med
Dag 19 - En du litar på
Dag 20 - En saknad vän
Dag 21 - Din gardrob
Dag 22 - Hiss&Diss
Dag 23 - Bästa ämnet
Dag 24 - Vad jag ska göra idag
Dag 25 - Favorit artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0