En stor saknad.

tjenare bloggen! Lägger in ett tiny tinie inlägg nu på fredagskvällen för er som inte har något att göra! Erkänn rätt snällt endå?

klart det är men men, just nu sitter jag i vallås med min finaste valdrin och ska sova här inatt. Får verkligen ta vara på tiden med han nu för att han åker till Kosovo nu på söndag morgon och kommer inte hem förrens två veckor efter. Hur ska detta gå?
Tänk er att jag saknade han OTROLIGT mycket när jag ar i London i bara fyra dagar!! Två veckor nu när han är iväg helt INSANE! Kommer typ sitta och lipa varje dag för att jag saknar han så mycket...fast nej men jag kommer snacka skype med han 24/7 och inte låta han göra något annat än att snacka med mig. Det ska bli intressant och se va han tycker om den idén. ;)


Saknar han redan bara när han ligger 1 m ifrån mig och sover! Han är så otroligt söt när han ligger där och andas tungt. Älskar den killen otroligt mycket , tror ingen riktigt kan förstå hur mycket faktiskt. Trodde aldrig att något så här underbart kunde hända mellan han och mig. Trots det är han det bästa som har hänt mig under alla min 15 år. Och det är ju en väldigt lång tid även fast att man har nästan hundra gånger så mycket längre tid kvar i livet. Han är och kommer alltid vara den som jag älskar mest av allt och alla <3 ÄLSKAR DIG! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0