Första inlägget according to the lista!

Hello igen alla snyggingar! Är bara tvungen och skriva det första inläggen enligt listan. Nu ska jag skriva 6 fakta saker om mig. Hope you´ll like it ;)


Jag och chilla för någon månad sen! <3 Lilla cirkushund!

1. Varje gång jag och valdrin träffas brottas vi alltid...konstigt nog!!
2. Jag har haft depressioner ett antal gånger dem senate åren.
3. Jag tycker nästan alltid om mig själv. (lite ego men utan självförtroende överlever man inte)
4. Jag har alltid velat ha en hund.
5. Jag älskar att ta hand om barn för jag har lätt att vara som dem ( samma mentala nivå hahaha)
6. Jag siktar mot att komma in på Samhälle EU London men för tillfället har jag kommit in på Samhälle EU madrid och kommer (ifall jag inte lyckas komma in på London) åka till Madrid i 4 månader i 2 på gymnasiet. Voy a hablar espanol todo los días en cuatro meses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0