Home is whenever im with you...

Hej säger jag änltigen efter ett långt brake! skäms lika mycket som vanlig..fast nej faktiskt inte ;). Man blir ju ltt uttråkad av att hela tiden uppdatera och om man ska vara ärlig, vilken dåre vill höra i detalj om någons liv? INTE JAG IALLAFALL! ( fast skulle ju vara mysigt ifall ni skulle vilja veta mitt hehe) fast noope det kommer ni aldrig få för vissa saker kommer aldrig nämnas här på bloggen men en hel del kommer att nämnas det ska ni ha klart för er! hahah ;)

Jaja slut tjötat om det nu... ville egentligen bara meddela er att jag (KANSKE <----obsavera) är tillbaka en tid för tänkte uppgradera den här gamla ringrostiga bloggen lite.
ni som har läst min blogg innan kanske ser att grejjsimojsen till höger är ny "a question from you" där kan ni chatta med  mig live ifall jag är inne på en viss sida. ställ gärna frågor och självklart svarar jag er.

anldeningen till att jag kanske ska börja skriva igen är för att jag fick rådet att ha blogg och då kom tanken boom baang pang att JA VARFÖR INTE!?  Så tack tack personen som tyckte det! för det kan ju bli lite kul right?

Nu ska jag iallafall sova(=fixa bloggen egentligen höhöhö) en sista sak...IMORN DRAR JAG MIG SLÄKTEN OCH....LAGER 157kommer bli super awesome så hejsvejs för denna gången <3








fattar ni varför jag gillar Lager 157 då mycket!!!? CAN´T WAIT DUDES!  gå gärna in på hemsidan http://lager157.com och kolla in deras fresha kläder eller kolla vart butikerna ligger och spring dit fort som ögat för detta är den bästa kedjan för billiga märkeskläder (ÄKTA) och deas egna lager 157 märke! ni kommer inte bli besvikna

Kommentarer
Postat av: Karin

HEJ och väklommen tillbaka hit.

<3

2011-04-10 @ 09:49:44
URL: http://mittilivet-karin.blogspot.com/
Postat av: Karin

2011-04-10 @ 09:50:24
URL: http://mittilivet-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0