Hot hot hot like the summer!!

Hejsan hoppsan galoppsan!
Sitter förtillfället ute i trädgåden i sommarstugan. Inte klädd i vad som helt heller utan faktiskt BIKINI! Helt sjukt om jag får säga det. Tänk att för två år sedan (ifall jag inte minns helt fel) var det nästan en meter snö utanför huset och nu idag är det gassande sol och 23 grader varmt. Jag kan inte tro det så underbart det är!!
Kan det bli en bättre påsk och jag tror vi alla vet svaret på den frågan...NEJ det kan det inte bli! 

Älskar verkligen solen för man blir glad som en ko som blir utsläppt för första gången på grönbete och det pirrar i hela kroppen och man är så lycklig helt enkelt. Solen gör en faktiskt mycket lyckligare och gladare. Det har jag själv märkt för på vintern när solen inte kikar fram lika ofta blir iallfall jag lite dystrare på något konstigt sätt och nu när våren äntligen är här blir man mer sprallig och glad. (jo visst jag är ju glad på vintern också....oftast men det blir en annan grej på våren och sommaren vilket är så underbart härligt) Håller ni inte med?
Längtar fruktansvärt mycket tills sommaren är här på riktigt och man kan åka till Tylösand med Valdrin (på hans cross...mmm ryser;) ) och bara ligga i solen och mysa med varandra. Shitt jag är galen i den killen!

Allt jag önskar är en lång och lycklig framtid med Valdriin. jag älskar dig så mycket(hoppas du ser detta nu). skulle kunna skriva en hel bok eller kanske en blogg om bara min kärlek till dig för den är så enormt stor och kraftfull!

ja ni bloggläsare nu fick ni lite info om det med ;).


Me and my loved babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0