Pocketfull of sunshine!!!

ÅH ÅH STÅLANDE VÄDER, ÅH ÅH STRÅLANDE VÄDER! Gud vad glad man blir utav att sitta i klassrummet och kolla ut och att det faktiskt är sol och härliga våren har kommit! GAAHHH vad man har längtat efter detta!!

Idag har jag bara varit i skolan och haft lika kul som vanligt (seriöst då!). Måste erkänna att skolan faktiskt är höjdpunkten på dagen för där har jag faktiskt som roligast för det är där ,man träffar alla vänner som man inte träffar så mycket på fritiden. En klass är ju som en familj och jag älskar min klass...oftast!!  Vet inte riktigt hur jag skenade in på detta område men det blev bara så idag. Har faktiskt bestämmt mig för att bara skriva om det som faller mig in att skriva om. Skit samma liksom vad alla andra skriver om...jag skriver på mitt egna lilla sätt och om mina alldeles egna speciella saker som kantar min vardag. Hoppas ni gillar det.

Ikväll blir det att dra till Nissan för att bara ta det lugnt och snacka med Monija och florre och kanske ebbski o flora. Kul ska det bli! föreldrarna kan väll endå acceptera att man är ute nu i det fina vädret istället för att sitta inna och "Plugga" som egentligen är sitta inne på facebook hela dagen.

Puss och hej jag är sprallig tjej!



PS. på Fredag kommer den preliminära intagningen till gymnasiet så jag håller tummarna på att jag får sätta min fot på picadilly circus om 1,5 år varje dag i 4 månader och varje dag komma hem med en shopping påse från primark!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0