Easy for you to say your heart have never been broken....

your pride has never been stolen.

Öppnar detta inlägget med rubriken "Easy for you to say" och sedan fortsättningen på det från foo fighters these days. Grym låt må jag säga!
Min blogg har den senaste tiden kruxxat lite. Mina blogginlägg har inte riktigt nått fram har jag sett. hehe..ett blogg inlägg men endå! Grejjen var den att jag satt och skrev och helt plötsligt kunde jag inte posta det och sen fanns det inte i utkast heller så kände att jag ville göra något nu så då gör jag det!

Just nu gör jag verkligen ingenting förutom att ligga i sängen med en het data i knät...AUUSCH den bränns folks!
Ikväll blir det bara att åka till Maxi med modern min och köpa mappar till skolstarten. Gud känner mig som en överlycklig 6 åring som snart ska börja skolan ochj ska iväg och köpa bratz pennor och allt upptill! Dock blir det nnog inga Bratz mappar i år utan vanliga traditionella tråkiga! SYND...men om man tviingas växa upp någondag så är man väll tvungen och förbereda sig på det.
Sen är det också planerat att spela monopol med henne. Fick en verklig chock när mamma vid matbordet sa:
mamma:JULIA!! Kan vi inte spela monopol idag. kollar på pappa: ja vi spelar monopol med julia idag!! pappa: nej jag sjka inte spela något jävla monopol....
Älskar min mamma när hon vill spela spel med mig yeey...ja förresten Hej mitt namn är julia och jag är fyra år! 

NYKLIPPT OCH JAG ÄR NÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0