En fin fin presentation!

Tjenare mannen! 

Vad har hänt!? Julia Ellinor Bengtsson är inne och bloggar för andra gången idag. Bara bra eller hur?

Nej men jag tänkte inte blogga något vidare mycket nu för tänkte bara visa mina senaste smyckes inköp. Det senaste gjorde jag på marknade i hamnen under Tall Ships Races och ett på glitter idag. Tror faktiskt ni vet vad jag talar om om jag säger glitter+earcuffs.....jo jag har ju köpt Earcuffs! Bilder på mina inköp ser ni nedan!


Detta är ringen jag köpte men...här använder jag den inte det den r till för utan som...äsch jag vet inte. Tand ring?
Mitt nya earcuff! Där fram är det ett kors och som ni ser sedan en kedja upp till den högre delen av örat, där man sedan bara fäster en ring då genom att trycka till den lite. Det klämms lite måste jag tillägga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0