Expression of my thoughts!

Ja, Så här man man nog säga att jag ser ut nu! Vet inte riktigt själv hur man ska tolka det. Stort frågetecken är nog den den närmaste förklaringen som man kan komma fram till... Förvirrad är ordet. Förvirrad. Förvirrad. & än en gång förvirrad. Hur ska man tolka saker och ting när allt är omringat i ett enda stort diffust moln? Saker man hört får en att undra. En sak jag själv säger till mig själv att jag lärt mig är att inte ge upp, Ge upp det man kämpat för och fullfölja sitt mål, men nu undrar man lärde man sig verkligen det eller ej? Det är inte logiskt så nu låter jag allt trilla över till dina händer. Inte mitt problem längre om det ens va något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0