Godmorrón, Godmorrón!

Hejsan igen!

Ännu en dag,ännu en morgon och slutligen ännu en sovmorgon! Känns förjävla gott att kunna ta ut sommarlovet till max nu precis innan det slutar. Och det gör man såklart genom att sova till klockan halv TRE.
Det var när mitt rekord som är fem på eftetrmiddagen (Hoppas att jag ljuger nu, fast who cares haha?!)
Som sagt så vaknade man precis och är faktiskt redan nyduschad. TOPPEN!
Idag blir det nog en stilla och lugn dag/kväll för mig men det funkar ju alltid det med. Tror nog att jag ska dra mig innåt huset i stan och ha det lite mysigt där istället för att sitta i stugan och dega hela dagen. Sounds great for me! 
Eller så kan man ju alltid kolla vad allt folk har för sig idag?

Nej nu hinner jag inte sitta här och dega för måste olja in mitt hår nu innan det torkar för mycket. Visst ja, jag har glömt att säga att jag har köpt en helt underbar olja till mitt hår som gör att det blir lent och får glans! Funkar SKIT bra må jag säga. Dock var inte priset lika underbart....350 spänn för en flaska som jag antar tar slut på en månad, Men jag tycker helt klart att det var värt det!

Så här ser den underbara hårprukdukten ut fast...som ar ett mindre underbart pris!
Detta var allt för denna gången, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur funkar de? och vart köpte du de? Håller själv på med ricinolja, men har hört massa bra om moroccanoil-oljan :D

2012-02-06 @ 20:03:12
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0