Här kommer alla känslorna på en och samma gång!

Hej alla godingar!

Första dagen i skolan är äntligen avcheckad och alla nerver har lagt sig på rätta igen. Igår kväll hoppade dem som loppor under huden och inte bara på kvällen utan också under mer än halva natten. 

Som sagt så var det första dagen i skolan och morgonen började lite smått nervöst med samling av alla ettor i aulan (Galaxen). Känslan av att bara befinna sig under ett tak på skolan man ska tillbringa dem kommande tre åren var otrolig. Känslan av att vara så nöjd med sig själv att man har klarat alla krav som ställts för att komma in på just min dröm linje! Helt obeskrivligt härligt och lättande att ha kommit så långt!! 

Lite kort om min klass

Ja..vad ska man säga om en klass man har gått tillsammans med i en dag? Dem flesta skulle kanske sagt: INTE SÅ MYCKET eller något i den stilen men...inte jag! Jag kan redan dela med mig av så mycket känslor,tankar och funderingar men ska fatta mig i korthet (då blir det säkert en hel roman nu bara för att jag sa det, haha). 

Jag har hamnat i en funkey klass med en enda pajjas till kille och 27 härliga och goa brudar! Jag stormtrivs redan. Känner redan på mig att vi kommer bli en sjukt awesome klass som verkligen kan ha skoj tillsammans! Mer om det imorgon...OM det blir något imorgon ;)
En av de korridorer jag ska vandra genom dem kommande tre åren! GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0