RUN,run RUN....FAR away!

Bild: Från resan till London på sportlovet.

Jag är trött. Jag är fullkomligt SLUT och less på att bo här i Halmstad. Det enda jag vill är att just nu i denna sekund låna en fågels breda vingar och ta mig på egen hand till huvudstaden i England. London, London och London! Det är det som betyder mest för mig just nu. Jag längtar så för att bara kunna som sagt..Fly. Fly allt och alla här i halmstad(Finns undantag). Slippa männsikor som ger en förhoppningar och istället få börja om. Och då menar jag verkligen börja om helt. Hela livet, sitt levnadssätt men jag vill för alltid vara den Julia som jag föddes att bli och som jag alltid  har varit. Jag vill lära mig av de misstag som gjort, lära mig vilka männsikor man kan lita på och och vilka man inte kan lita. Det är nog en omöjlig gåva men en väldigt önskvärd sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0