En sak jag tänkte avslöja..

Hejsan hoppsan mina kära vänner!

ÄNTLIGEN fick jag en spontan känsla av att sätta mig framför datorn och börja knappra på tangenterna och göra ett inlägg på min gamla och skunkiga blogg. (eller..skunkiga och skunkiga det är den väll inte?) Dock har jag intressant att skriva om så tänkte faktiskt avslöja en liten hemlighet som jag inte tror många vet om ( tror jag!). Var inte allt för förväntansfulla nu för det är inget stort utan bara en sådan där liten hemlighet om saker man är rädd för...alltså no BIG deal egentligen!

Jo det som jag är mest rädd för är faktiskt...saker som ligger på botten av havet eller i en pool. Ja men ni vet typ ankare kedjor och sådant eller tex gamla cyklar som har blivit dumpade i havet eller i nissan och sådant! Knäppt? Jo tack jag vet men jag kan verkligen inte hjälpa det jag är dö skrajj för sådana saker! LÄSKIGT! Är också av någon anledning rädd för mossiga stegar upp och ner till havet från en brygga ni vet. Fy jag sitter faktiskt här och ryser av bara tanken av kedjor i havet och ankare och dylikt! FY TUSAN!



Kundvagn-MARDRÖMMEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0