Ett beslut jag var tvungen och ta

Hello my dear friends!
Ja alltså, Hej mina kära vänner som man skulle ha sagt på svenska. Känner mig sjukt duktig att jag faktiskt bloggar idag med. LIKSOM två dagar i rad yeeahhh?
Tänkte bara berätta för er om ett stort och jobbigt beslut jag har varit tvungen och besluta idag. Jobbigt, det kan jag inte säga att dte inte var! (nog vill ni veta för ni är ju så intresserade, RIGHT? ellleeerrr?)
Det var inget lätt beslut det rev upp många sår och jag vet själv att jag alltid kommer ställa mig själv frågan om jag gjorde rätt. Just nu känns det rätt...men man vet ju aldrig i framtiden. Det kusliga är att man kan ju aldrig vetat hur det hade blivit om man hade valt det andra än det man valde att välja bort.
.....Antar att ni inte fattar ett piss just nu. Vilket jag HELT och hållet förstår för det skulle inte jag heller göra! Kan inte säga så mycket mer om saken här på bloggen nu för vissa saker får ju va privat. Puss vi ses snart igen hoppas jag!

Kärlek från Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0