HEY HO LET´S GO,HEY HO LET´S GO!

Nu är det dags för lilla mig att smälta frukosten och sen om en halvbtimma dra på sig joggingskorna och springa iväg! TAGGAD! Känns som om jga har lagt ner mina kvllrundor nu förtiden nämligen. Det var faktiskt så att jag först bestämmde mig för att först springa på dagarna och sedan en till runda på kvällarna runt tolv slaget. Detta bara för att det är så fricking pricking varmt på dagarana så att man knappt kan ANDAS! Men det blir aldrig så utan jag skjuter bara upp det hela tiden och sen är jag oftast också alltid inne i stan om kvällarna med så blir lite knasigt där men men, problemet får åtgärdas.
PEACE OUT FOLKS!
måste säga att jag matchar som bara den när jag tränar. rosa detaljer i skon (dem på biden) och rosa nike linne! VIKTIG INFO!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0