Ja, jag har lurat mig själv. för många gånger nu!

Tjabba ni få filurer som lägger er värdefulla tid på min blogg!

Idag har min dag spenderats i Varberg med mina päron och plommonet. (om päron är föreldrar så ...måste ju plommon vara storasyster!!) Väldigt trevligt måste jag säga.Vi flydde då regniga halmstad till ett soligt varberg.
I varberg blev det en sak i shooppingkassen och ni kommer nog inte tro era ögon nu men jag har köpt...Tarotkort!
Galet!
Ni som inte vet vad Tarot kort är för något är det kort som man spår i. man lägger olika upplläggningar och avläser vad korten betyder och sen får man tolka själv. Väldigt mysigt och väldigt spännande om man har ett intresse för det övernaturliga. Har börjat tycka att allt sådant är jätte spännande. Så en ny hobby är inhandlad kan man säga. Jag är jätte nöjd över köpet.

Bilder på 3 av de 78 totalt!
Kan väll också nämna att korleken bestor av stora och lilla arknen!

Det var inte bara kortleken som blev inhandlad under dagen utan också denna mysiga lilla ryggsäck från Lindex. Kostade 25 kr kan man säga eftersom det var på rean och mamma hittade en blus. Det var tag 2 betala för en och väskan var 25 kr dyrare än blusen så teoretiskt sätt kostade den bara 25 kr! TOPPEN!



Ryggsäck-Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0