Resten av MITT liv.

Herregud vad varmt det är! jag tror jag klappar ihop snart. Det tråkiga är ju bara att solen tittar fram endast typ två gånger i timman så är ju inte precis lönt att dra ner till stranden. (kanske ett kvälls dopp ikväll?) GALET är det! Annars förutom att klaga på vädret ligger jag och myser med chilla som jag har lånat från familjen Dybjer, mysigt är det iallafall! 
Har inte direkt något nytt att meddela sedan jag fick reda på antagningen till Gymnasiet. Jag tror nästan att hela Halmstad vet att jag kommit in nu pga FB! Är redan sjukt taggad! Puss på er


En lite knasig bild på mig när jag och familjen begav oss mot London på sportlovet i år!
Bara ett år kvar till nästa gång.
förbjuden kärlek!

Kommentarer
Postat av: Kusin Ida

Ja jag hörde att du kommit in! GRATTIS - så kul för dig!! Kommer bli jättebra!

2011-07-05 @ 17:03:15
Postat av: julia

kusino: JAAAA jag förstår fortfarande inte det! Det kommer bli as najs!

2011-07-05 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0