Äntligen,som jag har längtat!

Hallojsan allihop! ytterligare ett tag sedan vi sågs men det har ju varit så bra väder så inte kan man sitta inne och blogga hela dagarna!

ÄNTLIGEN kan jag efter en lång väntan säga till er. anledningen är att jag har hittat min drömbikini, just en sådan jag alltid har velat ha på playan när jag steker runt. Såklart är den röd!!!! För att jag inte ska behöva göra er trötta med en beskrivining av en underbar bkini får ni ist se den själva.

ASOS Bow Hipster Bikini Brief

Beställde den från asos.se för 300 kr ungefär så kolla där ifall ni letar efter fina bikinis/badkläder för dem har jtte fina badkläder.

funderar att på att  köpa denna från H&M med.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0