För jag har inte tagit studenten,för jag har inte tagit studenten fy fan vad jag är bra!

Ciao amigos!

Sitter nu här framför datan och bloggar samtidigt som jag äter rester från syrrans student fest igår..mums!
Ja,somsagt så tog min syrra studenten igår vilket jag faktiskt alla vet tror jag.Det var jätte mysigt(festen hölls i marinstugan) och kul om jag ska vara ärlig men samtidigt lite drygt att stå i parken bland allt hysteriskt folk och alla tjutande studenter och blåshorn. Visst längtar man tills det är min egen tur att böära studentmössan men det är ju tre år kvar och dem tre åren kommer nog också vara underbara så man vill ju inte missa dem heller.
Nej nu kan jag inte skriva mera för nu bär det av mot stranden med valdrin och kanske bells och thomas.
 
adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0