Resten av ditt liv

Tjenare!

Har absolut ingenting att göra så varför inte skicka ut ett litet inlägg till er som egentligen är som att skicka ut ett inlägg i rymden (ingen läser eller kommenterar,haha)! Allt känns verkligen as drygt just nu. Den man smsar med är dryg och jag e trött och lite små tjurig. Fy hatar att känna mig negativ för det är det värsta jag vet när folk gller och gnäller och aldrig kommer med nått positivt....dock brukar jag ju inte vara negativ så äsch what the fúuck nu låter jag mig få vara negativ en stund. Hoppas ni står ut iaf!



Ska ge er ett jätte tips nu som jag verkligen tycker ni ska ta vara på!!
Jag vet inte om ni har hört att timbuktu har ett nytt abum som heter Sagoladet som släpptrs den 1 juni??... Iallafall så vet det nu! Och på det albumet har jag hittat in sanna kärlek. Min kärlek heter "Resten Av Ditt Liv" som är en helt underbar låt. Dock så är den en hat låt haha. I slutet av låten säger han:

"Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha"



En riktig go kille tycker jag Timbuktu är!! Stor hyllning till honom. En helt klockren text enligt mig själv! Denna låten kommer nog symbolisera sommaren 2011 för mig....

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0