HOME!!!

Halloou allesammans!

jag har inte hunnit blogga och just nu är jag på ett väldigt fillenippran humör för jag ska alldeles strax ner till kattegatt skolan för att möta upp S och få min longboard SOM ÄR EN  VÄLDIGT EFTERLÄNGTAD PRYL!!

hon skänker den!!! det är helt sjukt och jag är verkliget helt till mig asv glädje just nu. Det enda jag hjorde var att posta ett inlägg på skänkes och bytes i halmstad på facebook om att jag sökte en longboard och vipps svipps fick jag ett svar att en tjej ville skänka sin gamla till mig! Så himla snällt och schyst  och ja allt annat med. Jag är helt hysterisk!! En longboard gratis liksom whoooppaaahh! Det enda jag ska göra med den är att byta truckar och hjul och sådant och spraya den så det blir en julia bräda! myhcket uttrycks tecken idag men det tillåter jag faktiskt ;)

poss poss nu drar jag för att hämta min babyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0