My mama said that money and things means nothing in the end!

Hej alla buskråkor! Det var ett tag sedan nu men nu tror jag är här för att stanna ett tag. Har varit väldigt mycket nu på senaste tiden i skolan och på fritiden. Shitt happens eller hur dudes? Ni får stå ut helt enkelt!!

Just nu kan man säga att jag är helt hög på musik! Helt insane. Jag har banne mig lust att hoppa upp ur sängen och sätta musiken på högsta volym i hela huset och dansa med golvmoppen,sjunga och skrika hela natten lång...men om jag gör det riskerar jag nog att bli utslängd ur huset för att ha väckt päronen som sover en tunn liten vägg ifrån. Så INGEN bra idé alls hur lockande det nu än är. Tänkte delge er lite bra musik som jag just nu i denna sekund hör i mina lurar och när jag brukar glida runt på brädan. Take it or not.

Montell Jordan – This Is How We Do It
Newkid – När vi var unga
Newkid – Baby?
Veronica Maggio – Jag kommer
Newkid – Luftens hjältar
Eric Chase – Love Comes Around - Radio Edit
Isak Strand – Pick Me Up
Isak Strand – Mama Said <------------------------------------------ETT MÅSTE ATT LYSSNA PÅ!! (`V´)
The Ark – Breaking up with God
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home


VACKRA MÄNNISKA!

Kommentarer
Postat av: Karin

Chilla några av låtarna oxå:)

2011-05-16 @ 11:28:42
URL: http://mittilivet-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0