I´m a Bitch,I´m a lover,I´m a child,I´m a sinner, i´m a saint!!

.....I do not feel ashamed,I'm your hell, I'm your dream,I'm nothing in between!!  
ÅHH no time no seen känns det verkligen här nu då!! Lite dåligt samvete måste man allt erkänna att man har så..FÖRLÅÅÅÅT! 

Jag känner att allt på bloggen blir..ja jag vet inte vad men Opersonlig när man bara skriver om vad man har gjort på dagarna och så vidare och vidare! Don´t you think folks?! Så jag känner iallafall att jag vill skriva när jag har något slags budskap att förmedla eller känslor av något vis..antingen extremt glad eller ja sådana dära saker som man går runt och tänker på och vet inte vart man ska göra med dem! Så ja varför inte bolla dem emot ett plank (bloggen är planket..hehe!)! 

I detta inlägget vill jag faktikst skriva lite om ja jag vet inte men...man kanske kan kalla det personligheter med startpunkt med mig själv.Låter kanske en aning mobbat. Men på något sätt vill jag försöka förklara varför jag just är som jag är..och detta vill jag INTE eftersom jag känner behovet att ursäkta mig!Absolut inte! 


Iallafall får jag känslan att en del folk tänker: va fan är det här för psyko!!(pga av att jag faktiskt är mig själv och JA jag är faktiskt psykad och jag är kanske inte som alla andra)..när de möter mig och börjar snacka med mig men..va tusan vad gör det egentligen!! Inget för mig. Dock tycker jag synd om dem männsikorna som verkligen tänker så för de är just dem filurerna som inte vågar släppa loss och vara dem själva! Det är så tråkigt. Nu säger jag inte att alla är så men...men iallafall jag märker på någon när dem inte vågar vara sig själv och jag trivs inte med sådana personer. Varför inte släppa loss sina "energier/personlighet" och bli älskade för dem som dem faktiskt är. 

Åh, man blir så arg och lite smått förvirrad när man är med dem människorna som väldigt lätt rynkar på ögonbrynet då något man gör som är lite udda blir helt fel för dem...BARA för att man är annorlunda och speciell! Jag har ofta fått dem där ögonbrynet som till en början skrämde livet ur mig och att jag nästan la en båt i brallan. Men inte nu längre dem kan rynka ögonbrynen hur mycket dem vill utan att jag bryr mig...bara för att jag en gång lärt mig att skita i vad andra tycker och tänker utan att man bara ska köra sitt race med ett leende på läpparna! 

Nu ska jag inte tjöööta mera, Godnatt young folks! 

Be diffrent,be unique be...AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0