Det sägs väll att skönhet kommer från insidan?

Godkväll gott folk framför datorerna och iPhones!
Hoppas allt är bra med er för det är det inte med mig så någon kan iaf få ha det lite extra bra nu tycker jag.
Känns som någon precis lagt in ett ton dynamit i min mun och sedan tryckt på avtryckaren. Anledningen kan ni säkert förstå med tanke på vad jag skrev i förra inlägget nämligen...tandställningen där uppe är på plats också.
Ångrar verkligen att jag sa till tandläkaren att jag tyckte det var skönt när det spänner till men faktum är att det gör in i helvetes ont att spänna där uppe.
Varje vidrörning vid tänderna känns som ett slag som får alla tänder att trilla ut som domino brickor!! Kan ni tänka er vilken smärta!?
Här ser nu en väldigt smickrande bild på mig och mitt strålande(ej metalliska) leende.
-som sagt dom säger väll att skönheten kommer från insidan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0