Energy boost!

GÄSP..jag är trött! Endå känner jag att det borde vara tvärt om nu när dagarna blivit ljusare men jaja man kan ändå va trött..antagligen! Dock känner man verkligen att man har fått så sjukt mycket energi tillbaka som den långa hösten och mörkret har tagit från en. Man se helt enkelt ljusare på saker och ting och allt känns mycket lättare när tiden börjar gå mot ljusare tider. OKEJ, nu kände jag mig helt plötsligt sjukt gammal när jag skrev det där men det är ju sant!! För att få lite mer energi när allt känns trist,jobbigt och man inte känner för att inte göra något alls (Ni alla har väll haft den känslan någon gång, Right?) är mitt absolut BÄSTA tips att bara börja träna hur tråkigt det än låter i vissas öron. Det ger så himla mycket efter bara ett par gånger och man blir nöjd över det man åstadkommit och att man ens orkade att ta sig till träningen. Att sätta upp mål som är rimliga och sedan fullfölja det är nog det bästa som finns!! Det enda man tänker är liksom "SCORE; I MADE IT" OHoh haf verkligen ryser så mycket jag gillar den tanken! Vad vore allt utan mål och drömmar?




Du vet mycket väl vad du gjort (gjort, gjort mot mig)
den där blicken du ger mig är gammal nu (nog för mig)
jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill
så hälsa ditt hjärta att allt är slut (död för mig)

Dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
allt du brände ner, låt det regna ner
jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna
nu brinner din tavla, nu ligger dina kläder ute på gatan
och jag går i dagar i tröjan du hatar (ah ah ahh)


TRUE story. 
Puss vi hörs kanske senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0