Lite nytt och lite gammalt, Perfect match!

Tjenna mina läsare!
Bara så ni vet var föregående inlägg från igår bara det att jag publicerade det nu för att det krånglade som tusan med mobilen igår..tråkigt nog men ni fick endå lite update från igår så hoppas ni är nöjda.
Idag har min dag sett hyffsad enkel ut och den har varit suverän enda från morgonen fram till nu vilket känns underbart för det är inte alla dagar som man upplever som sådana...iallfall inte i min egna lilla värld. Har såklart varit i skolan och träffat alla saknade klasskompisar och övriga vänner som man saknat enormt. 
Måste också nämna att det endå är rätt så najs att man lämnar Sverige i snöstorm och kommer hem och det väntas riktigt vår väder (om man kan lita på mammas ord) dock saknar man ju fortfarande Egypten och skulle ge mitt allt för att vara där just nu.
Speciellt börjar man längta tillbaka när hela rummet doftar av ljuvliga rökelser som vi fick gratis av en charmig liten arab i de Egyptiska bazarerna. 

Efter skolan begav jag mig neråt stan för lite spontan shopping nu när månadspengen precis rullat in på konto lagom nog till att man kommit hem. SUPER nöjd blev jag efter jag fick gå hem med en och en annan kasse. Här får ni se dagens shopping:


ny klänning- H&M 199 kr
Nytt mobilskydd(?)- H&M 79 kr
DR.Martens-Affär i camden i London-ca 800 kr
Sedan kunde jag inte låta bli dessa små söta rosetterna!!
Hårrosetter-Gina Tricot 7 kr  (SJU KRONOR.....!!!!)
Så om ni vill veta så är det så här jag tänker se ut imorgon i skolan med en snygg skinnjacka över! LÄNGTAR. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0