Ytterligare tips från coachen

Tjenare tjenare på er läsare!
Ett sista ord från mig innan jag slocknar av total utmattning skulle jag vilja ge er ännu ett råd till er.
JO som sagt jag var och tränade innan och jag provade på ett helt nytt pass som för några timmar sedan var helt främmande men nu känns det som en möjlig framtida träningsmetod. Det jag vill komma fram till är att om ni har möjlighet....GÅ PÅ KETTLECROSS!!
Det var verkligen super kul där man får ta ut sig efter din egna förmåga och man blir peppad av en riktigt grym instruktör vilket inte Heller är helt på tok;) efter passet kände jag verkligen att jag varit jätte duktig och vågad som testat något nytt och brutit gamla mönstret att bara gå på bekanta pass!!
Dagens plus i kanten!!!

Hehe ville göra inlägget lite finare och inte lika stelt med en bild!ENJOY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0