Mhmmm...

Godmorgon eller god förmiddag på er!
Bloggade ingenting igår pga av ett riktigt träningspass både i Funk n dance och i gymmet. Känns som i vissa perioder att Tränings komapaniet är mitt hem. Skön känsla!
Min dag idag har börjat med en underbar frukost framför TV´n med en söt och ny snaggad chilla och en riktigt bra och mumsig frukost till det. Innan frukosten var jag naturligtvis ute med den lilla grisen! Lika sprallig som vanligt var hon när vi gick en helt okej lång runda inne på kyrkogården. Frågan är ju om jag var det. Duggregn och rätt så kall blåst...och i klädd pyjamasen!

Kände verkligen att jag inte orkade sätta på mig kläder innan så varför inte bara hoppa i ett par converse och traska ut i ett riktigt afro hår med tossar och tovor lite här och där med förhoppningar om att inte möta någon man känner.
Vad händer inte då man nyss tänkt att man INTE ville göra. Jo klart så springer man på en person från skolan. Där är det bra att ha reflexer må jag säga... Ninja rörelser med händerna upp till luvan och sen snabbt få ner den över huvudet för att iallafall försöka gömma sig lite i den mysiga jackan och för några minuter bara låtsas att vara någonannan som går i de där slitna pyjamasbyxorna och den stora jackan.
Här får ni lite bilder att njuta av!
Rostade mackor med drottningsylt och marmelad..MMMMM...
En underbar tallrik med gröt sylt och apelsinklyftor(hehe, kan aldrig bli för mycket socker)
Och en liten,liten efterätt...toblerone! Perfekt frukost enligt mig.


Inte en perfekt bild men men...den funkar för mig!


Lovade er också en bild på min nya hårfärg so here u go folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0