Slappetid!

Godmorgon folket!

Passar på att skriva ett morgon inlägg för att vara lite schysst och uppdatera lite för er. Sitter just nu i skolan på den bärbara datorn jag fick av skolan för att jag ska hålla bättre ordning på papper samt ha med på lektioner för antecknings ändamål! Känns rätt gött endå att ha den och sedan också stå på kö för att få en läsplatta vilket skulle vara mycket smidigare speciellt för mig eftersom jag alltid har en olycklig tur tur att tappa bort alla saker som är i min närhet.

Tex nycklar bankkort osv. Men denna hoppas jag på att inte bwhöva tappa bort för det skulle nog innebära ett antal tusenlappar i skuld till skolan.  Kan exempel delge er att jag från trettonårs åldern har haft ca 6 bankkort...Helt uppslukade av rymden är dem eller som jag annars brukar säga om mina pappar..De har faktiskt ben!!

Nej nu ska jag ta och stänga ner innan engelska läraren kommer inspringandes och häller sitt hämtade kaffe på mig! Puss och hej vi hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0