Vissa föds med det, Vissa måste kämpa!

Hello Alla fina där ute...och alla ni fula också för den delen..HEHE!
Den senaste tiden har varit så jäkla stressig med allt plugg hit och dit så att man faktiskt kännt att huvudet har varit nära på att explodera och då menar jag det verkligen...Den största explosion som ni möjligt vis skulle kunna tänka er! BIG BANG BOOOM! 

Innan jag började Gymnasiet trodde jag att allt skulle bli så himla lätt...Ja men ni vet ta allt med en axelryckning och bara men jaa vi chilla mannen,det går bra nu, Men så var absolut INTE fallet så ett tips från coachen till alla 96 med alla förhoppningar om att ni kommer få ett bättre liv under gymnasie tiden....TA DET INTE LUGNT och skjut inte upp saker för det kommer drabba er i längden!! Något som jag dock är experternas expert på! Tro mig..
Och framför allt ska ni verkligen välja en linje som ni tror ni kommer ha kul i samtidigt som ni lär er saker för det tycker jag är meningen med allt. Att man ska kombinera skola nöje för att få ut så mycket av det som möjligt. 

Nu säger jag godnatt till er och ger er också en liten låt som jag tycker är helt OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0